• Promotiemogelijkheden Val extra op tussen de ruim 175 andere exposanten

Promotie mogelijkheden

Je exposeert op Event 17 voor meer zichtbaarheid en voor ontmoetingen met potentiele klanten. Daarvoor bieden we prachtige deelnamevormen op de beursvloer. Om extra op te vallen bieden we ook diverse online- en offline media oplossingen. Wij helpen je graag om voor en tijdens de beurs het maximale uit je deelname te halen.

Sponsoring en partnerships
Door je naam te verbinden aan specifieke beursactiviteiten zoals aan een keynote spreker of aan de vakprijzen creëer je extra zichtbaarheid. Naast sponsoring is er ruimte voor matchmaking en het lanceren van een nieuw product of concept.

Online advertising
Met de online advertentiemogelijkheden van Event 17 communiceer je voorafgaand aan de beurs al met de beursbezoeker. Dit kan door middel van een op maat gemaakte campagne via onze nieuwsbrief (20.000 eventprofessionals), onze website, de Event 17- app en/of via onze social media kanalen.

Offline advertising
Met een advertentie in de bezoekerscatalogus (5.000 exemplaren) is er met diverse advertentieformaten de mogelijkheid om tijdens de beurs te communiceren met de doelgroep.

Iets voor u?
Neem vrijblijvend contact op met de afdeling sales van Event 17.

sales@event.nl
026 333 75 77

Download
Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X