Programma

Tijdens Event 17 wordt aan eventprofessionals de mogelijkheid geboden om kennis te delen, innovaties te bekijken en je netwerk uit te breiden. Over 2 dagen verspreid, is er naast de beursvloer ook een inhoudelijk programma. Er wordt aandacht besteed aan trends, innovatie en verdieping door middel van keynote sessies, workshops en een award uitreiking.

Voor de sessies kan vanaf 1 uur voor aanvang een entreekaart worden opgehaald in de Content Village achterin op de beursvloer. Zolang de voorraad strekt.

x

Woensdag 12 april

Please rotate your screen for a better experience.
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
  • 19:00
  • 20:00
  • 21:00
 
  • 10:00
  • 10:30
  • 11:00
  • 11:30
  • 12:00
  • 12:30
  • 13:00
  • 13:30
  • 14:00
  • 14:30
  • 15:00
  • 15:30
  • 16:00
  • 16:30
  • 17:00
  • 17:30
  • 18:00
  • 18:30
  • 19:00
  • 19:30
  • 20:00
  • 20:30
  • 21:00
  • 21:30
 

Beurs

...

11:00 - 18:00

Beursvloer geopend

18:00 - 21:00

Avondprogramma

x
Gratis

Klik op "Registreren" om je gratis als bezoeker van Event 17 te registreren.


Registreren
 
x
Gratis

Speciaal voor de standhouders en relaties van Event 17 wordt er vanaf 18:00 uuur een netwerkborrel op de beursvloer georganiseerd. Houd onze social media kanalen in de gaten voor meer informatie over deze borrel.


 
 

Content Village Keynotes

...

12:00 - 13:00

Maarten Hogenhuis

13:30 - 14:30

Jordi van de Bovenkamp

15:30 - 18:00

Student Program

x
Gratis
Event

De X van Xsaga
Aan de hand van diverse aansprekende cases geeft Maarten Hogenhuis, partner en producent bij Xsaga, 10 tips waarom je ‘live’ als marketing tool moet toepassen en hoe je dit succesvol doet.
Iedereen kent de zonnebloemen bij de opening van het Van Gogh Museum, of het Allerhande Kerstfestival, Bijenkorf Turn on the Lights. Allemaal Live momenten die tot de verbeelding spreken, veel (social) media-aandacht genereren en een merk positief laden.

Hoe je live toepast, wat de succescriteria zijn en hoe storytelling bijdraagt aan het bereiken van je doelstellingen, krijg je te horen in een 60 minuten durende sessie.
Je gaat naar buiten boordevol inspiratie, creatieve denkwijzes en concrete tips voor jouw volgende Live moment.

Over Xsaga: Bij Xsaga hebben wij een grote passie voor mensen en merken.
Wij verbinden ze met elkaar en plaatsen ze op een podium.

In onze creatieve concepten kleuren wij graag buiten de traditionele lijntjes van de marketingcommunicatie en bestaan er geen grenzen binnen het vak van live-communicatie. Wij denken middelen vrij en out of the box en geloven in het maken van écht contact met mensen en merken. Hiermee slaan wij de brug tussen de commerciële boodschap en de ziel van het publiek.

Over Maarten Hogenhuis Maarten Hogenhuis begon zijn carrière bij IDtv en was daar onder andere betrokken bij het Millenniumfeest op de Dam, diverse 5-mei vieringen en de Uitmarkt.
Na een aantal jaren gewerkt te hebben voor Endemol in Duitsland en daar verantwoordelijk was voor het Big Brother huis, is hij ruim 9 jaar werkzaam geweest bij de Goede Doelen Loterijen Nederland. (Postcode-, Vrienden- en Bankgiro Loterij).
Hier gaf hij leiding aan het evenementen team. De laatste twee jaar was hij verantwoordelijk voor de marketing van, en de re-branding van de Sponsorloterij naar Vriendenloterij.
Sinds 2011 werkt hij bij Xsaga.


Registreren
 
x
€ 7,50
Event

Wil je alles weten over (social) content en met name het creëren ervan? Schuif dan aan bij Jordi Van de Bovenkamp!
Jordi is creative director en partner van het tofste Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create, grappigste twitteraar en één van de grappenmakers in het BNN programma PadoemPatsss. In de presentatie van een uur inspireert Jordi u op het gebied van (social) content en met name het creëren daarvan. Een klein kijkje in het hoofd van een creatief directeur van één van de tofste bureaus in de wereld. Jordi neemt je mee langs de mooiste en scherpste voorbeelden van online content. Ideaal om de eventmarketingmanager weer even wakker te schudden, de social media-goeroe wat scherpte mee te kunnen geven en de inkoper weer wat te doen lachen.

Een kijkje in de keuken van een “Social by Nature’ reclamebureau en in de cockpit van iemand die meer dan actief is op social media. Knikkebollen of even op je telefoon kijken is er helaas niet bij… Mocht dit wél het geval zijn, laat dit dan even weten via een mail tijdens de presentatie. Creatief zijn is misschien wel het leukste wat er is. En het állermooiste: de creatie-vijver is nog lang niet leeg! Tijd om de hengel uit te gooien!

De bijdrage die Event 17 vraagt voor het bijwonen van een Keynote is uitsluitend om no-show tegen te gaan. Een gedeelte van de bijdrage zal Event 17 doneren aan een goed doel en na afloop van de Keynote krijgt u een tegoedbon voor een kop koffie.


Registreren
 
x
€ 19,50
Event

Speciaal voor 3e en 4e jaars MBO en HBO studenten organiseert Event 17 het Student Program. Het programma bestaat uit presentaties van enthousiaste sprekers uit het vakgebied om de werknemers van de toekomst te inspireren. De plenaire aftrap wordt verzorgd door de grappigste twitteraar van het jaar (2014); Jordi van de Bovenkamp (ook te zien in het reguliere programma!). Houd www.event.nl in de gaten voor het volledige Student Program! Wil je alvast op de mailinglist? Dat kan! Stuur dan een e-mail met je gegevens naar info@event.nl


 
 

Content Village Sessions

...

11:30 - 12:30

Paul van der Wal

13:00 - 14:30

Roel Frissen & Ruud Janssen

15:00 - 16:00

Bart Van Zele (Halito!)

x
Gratis
Event

Trends in Zakelijke evenementen

Hoe zijn de budgetten verdeeld, wordt de bijdrage van evenementenbureaus weer groter in 2017, is er een overaanbod van evenementenlocaties én wordt de informatie technologie al op grote schaal toegepast bij de zakelijke events?
Vergelijk je eigen business met die van 220 ondervraagde Event Professionals. Waar sta jij en ben jij klaar voor de toekomst?
In deze presentatie neemt Paul van der Wal, directeur en oprichter van het NIDAP, je mee in de belangrijkste trends en onderzoeksresultaten in de zakelijke evenementenbranche.

Paul van der Wal
Directeur en oprichter van NIDAP. Socioloog/politicoloog, adviseur, pragmatisch, strategisch verkenner, veranderaar, commercieel, analytisch, out of the box & communicatief sterk.
Ik denk mee met vraagstukken op het gebied van ‘vraaggestuurd’ commercieel handelen en vertrouw hierbij op een groot klant-, markt- en omgevingsbewustzijn. Ik ondersteun directies en besturen bij interne veranderingsprocessen op dit gebied.

kaarten voor deze sessie zijn vanaf één uur voor aanvang op te halen in de Content Village achter op de beursvloer


 
x
Gratis
Event

Event Design: van denken naar doen

Op zoek naar een manier om je event te vernieuwen of innoveren, maar weet je niet hoe? Wil jij ervaren hoe je een ontwerp van een event kunt laten zien in minder dan 90 minuten?
Deze sessie laat je kennis maken met een praktische methode om elk event mee te ontwerpen of te documenteren, gebuikmakend van het #EventCanvas. Als deelnemer wordt je begeleid door het proces van analyse en ontwerp van Events. Je ontdekt de Event Design methodologie die gebruikt wordt door grote organisaties die events ontwikkelen die ertoe doen. Deze workshop is ontworpen voor ‘game changers’ die graag een praktische methode willen leren om events te begrijpen en te ontwerpen met het #EventCanvas en het onderliggende proces.

De sessie geeft je:
- inzicht in hoe events waarde creëren
- de vaardigheden en de kennis events te ontwerpen
- handvaten om de strategische discussie rondom events te voeren

Kaarten voor deze sessie zijn vanaf één uur voor aanvang op te halen in de Content Village achter op de beursvloer


 
x
Gratis
Event

Hoe beveilig jij je data? Wat elke eventmanager moet weten én doen!

Bart Van Zele, jurist van opleiding, had al snel de ondernemersmicrobe te pakken. Gestart als webbouwer van sites en shops, koos zijn bedrijf VIA FUTURA ca. 5 jaar geleden radicaal voor Halito!, een webapplicatie die bedrijven en organisaties helpt bij de communicatie van hun events. Halito! is marktleider in België en heeft ondertussen een sterke positie in Nederland veroverd. Een gedreven ondernemer met een sterke visie in een bedrijf dat volop in expansie is.

In een wereld waar big data en targeted experiences niet meer weg te denken zijn, moet een organisatie kunnen rekenen op deskundigen die privacy en security in goede banen kunnen leiden. Het beschermen van persoonsgebonden gegevens die over het internet worden uitgewisseld vormt steeds meer een uitdaging. Ontwikkelingen op technologisch, economisch en veiligheidsvlak vragen nu eenmaal een strengere aanpak. Meer en meer data worden bijgehouden en geanalyseerd. Met kans op cyberaanvallen. Het feit dat we ons op voorhand aanmelden voor een event dat plaatsvindt op een specifieke dag op een specifieke locatie, en we ons op de koop toe real-time aanmelden maakt dat alles te traceren is. Als deze data niet goed beveiligd zijn, dan kan gevoelige informatie mogelijk in de verkeerde handen vallen. Organisaties zijn zoekende naar procedures en processen. De voorzorgsmaatregelen die een toeleverancier neemt op het vlak van privacy, security en safety maatregelen, moeten duidelijk zijn en afgestemd kunnen worden op de verwachtingen en noden van een organisatie.

Kaarten voor deze sessie zijn vanaf één uur voor aanvang op te halen in de Content Village achter op de beursvloer


 
 

Insipiration Park

...

11:00 - 18:00

Inspiration Park: demonstraties en entertainment

x
Gratis

Ludiek entertainment, hoogwaardig straattheater, spectaculaire dansacts en talentvolle artiesten


 
 

Jaarbeurs Brand Experience Lounge

...

11:30 - 15:00

Jaarbeurs Brand Experience (besloten)

x
Gratis

Besloten bijeenkomst. Aanmelding geschiedt uitsluitend op uitnodiging.


 
 


Donderdag 13 april

Please rotate your screen for a better experience.
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
 
  • 10:00
  • 10:30
  • 11:00
  • 11:30
  • 12:00
  • 12:30
  • 13:00
  • 13:30
  • 14:00
  • 14:30
  • 15:00
  • 15:30
  • 16:00
  • 16:30
  • 17:00
  • 17:30
  • 18:00
  • 18:30
 

Beurs

...

10:00 - 18:00

Beursvloer geopend

x
Gratis

Klik op "Registreren" om je gratis als bezoeker van Event 17 te registreren.


Registreren
 
 

Content Village Keynotes

...

10:00 - 12:00

Aaaaha! the Actor Factory (besloten)

13:00 - 14:00

SportsSpeakers: Mark Tuitert

16:00 - 17:00

Jip Samhoud

14:30 - 15:30

Christian Kromme

x
Gratis

Besloten bijeenkomst. Aanmelding geschiedt uitsluitend op uitnodiging.


 
x
Gratis
Event

Mark Tuitert
Olympisch Kampioen Mark Tuitert kent een bewogen carrière. Valpartijen, ziekte en persoonlijke worstelingen voorkwamen een glansrijke weg naar de top, tot het Goud in 2010. Na zijn sportcarrière besloot Mark zijn talenten op ander gebied te ontwikkelen. Zo was hij onder andere presentator bij het KPN Clubhuis tijdens de Olympische Spelen in Rio, is hij coach bij FitChannel en stortte hij zich, na afronding van een opleiding ‘Sport, Business and Leadership’ vol op het ondernemerschap. In zijn presentatie legt hij een duidelijke link tussen de topsport en ondernemen door het uitlichten van thema’s als teamwork, leiderschap, doelmatig werken en omgang met tegenslagen.

SportsSpeakers
Hoe zorg je ervoor dat jouw event onvergetelijk wordt? Door een topsporter, coach of manager in te zetten als spreker of motivatie-coach! SportsSpeakers vertelt je alles over de toegevoegde waarde van een spreker uit de sport. Inspiratie en enthousiasme gegarandeerd!


Registreren
 
x
Gratis
Event

Het avontuur van The VR Cinema

Benieuwd naar de ontwikkelingen op het gebied van Virtual Reality, wat je hier zelf mee kunt en hoe je hier met je evenement op kunt inspelen? In deze inspirerende sessie neemt Jip Samhoud je mee in zijn avontuur van The VR Cinema. Als rasondernemer is Jip altijd bezig met Virtual Reality en het creëren van impactvolle ervaringen. Hij vertelt je alles over de laatste trends in Virtual Reality en Augmented Reality. Een echt ondernemersverhaal met ruimte voor interactie en vragen.

Jip is oprichter van &samhoud media en The VR Cinema. In 2015 rolde hij voor het eerst de rode loper uit voor een pop-up Virtual Reality bioscoop in Amsterdam. Gevolgd door een tournee door Nederland en Europa. Op 2 maart 2016 opende hij de eerste permanente Virtual Reality bioscoop ter wereld in Amsterdam. De opening bleef niet onopgemerkt bij de internationale pers. De opening bereikte 1.8 miljard mensen wereldwijd. Simultaan maakte hij met In Your Face; zijn VR-regiedebuut. Een speelfilm met in de hoofdrol Hadewych Minis en naar een script van Ronald Giphart.


Registreren
 
x
€ 7,50
Event

Disruptieve innovatie en toekomstige trends

“Go Digital, Stay Human”

Christian Kromme laat je op openhartige, enthousiaste en inspirerende wijze zien welke technologische trends de evenementenmarkt op de kop gaan zetten.

Hoe snel verandert de wereld nu echt? Wat is exponentiele technologie? ‘Wanneer moet ik welke technologie gaan gebruiken? Hoe maak ik mijn organisatie wendbaarder? Hoe kan ik de toekomst voorspellen om er vervolgens op te anticiperen? Hoe denk ik groot, maar start ik klein. Hoe word ik de Uber in mijn branche of sector? Deze vragen laat hij niet onbeantwoord. Aan de hand van praktische voorbeelden laat Christian zien hoe je disruptieve patronen op tijd kan herkennen en vervolgens hoe je dit toe moet passen binnen de evenementenbranche.

In 2002 heeft Christian een eigen bureau (Artificial Industry) opgericht waarbij hij innovatieve start-ups faciliteerde voor grote namen als: Randstad, Essent, Endemol, Corio, EyeWorks, Pensioenfonds ABP, Oracle, Philips, Toyota, Auping, Adidas en oa. de Rabobank. Christian heeft als directie adviseur aan de wieg gestaan van meerdere succesvolle ‘disruptieve’ initiatieven, veelal spin-outs in compleet verschillende branches maar altijd gefocusseerd op het snijvlak tussen mens en technologie.

Christian en zijn bureau hebben door de jaren heen meerdere nominaties en prijzen ontvangen voor de innovatieve visie en mensgerichte aanpak, waaronder: SHELL LiveWIRE Young Business Award, SAN Award, Gouden Inhaak Award, Broos van Erp prijs en vele andere. Eind 2014 heeft Christian het bureau Artificial Industry verkocht aan een grote multinational en is hij zich meer gaan focussen op het geven van presentaties en workshops omtrent disruptieve innovatie en exponentiële technologieën. Naast het spreken is Christian tevens nog betrokken als adviseur en bestuurder bij diverse serieuze disruptieve start-ups.

In Q4 2016 komt Christian’s boek ‘Humanification’ uit waarvan internationaal al enkele duizenden kopieën zijn vooruitbesteld en gereserveerd. In het boek schetst Christian een heldere ‘roadmap’ naar de toekomst en helpt hij organisaties aan de hand van praktische voorbeelden om disruptieve patronen tijdig te herkennen en deze van een bedreiging om te buigen in een kans.


‘Christian is een gepassioneerd spreker die op een verbluffende en inspirerende wijze laat zien wat er in onze samenleving gaande is, wat er in de toekomst staat te gebeuren en hoe wij hier mee om moeten gaan. Zeer motiverend!' – Cisco Systems

'Christian ademt innovatie. Vol passie en kennis weet hij zijn publiek uit te dagen om voorbij de iPhone te kijken. De grootste veranderingen op technologisch gebied gaan nog komen, je kan er maar beter op voorbereid zijn!' - NIVEL

Deze sessie wordt mede mogelijk gemaakt door RAI Amsterdam

De bijdrage die Event 17 vraagt voor het bijwonen van een Keynote is uitsluitend om no-show tegen te gaan. Een gedeelte van de bijdrage zal Event 17 doneren aan een goed doel en na afloop van de Keynote krijgt u een tegoedbon voor een kop koffie.


Registreren
 
 

Content Village Sessions

...

10:30 - 11:30

Jouri Schoemaker

13:30 - 14:30

Bas Hoogland

12:00 - 12:45

Wenda Kielstra

15:00 - 16:00

Conventionbureau Gelderland

16:30 - 17:30

Beste Idee Award 2017

x
Gratis
Event

Jouri Schoemaker is mede-oprichter van Shake-on, een Nederlandse high-tech startup die de evenementenindustrie internationaal op zijn kop aan het zetten is met haar smart bracelets.

Voor zijn start-up pitchte Jouri non-stop voor investeerders, klanten en partners. Na oneindig veel gepitcht te hebben voor Shake-on, is hij uiteindelijk zelfs de winnaar van het NK Pitchen geworden en mocht hij zich dus Nederlands Kampioen Pitchen noemen!

Sindsdien is Jouri een veelgevraagd spreker op evenementen en pitch trainer voor zowel ondernemers, accountmanagers, journalisten, studenten, marketeers als recruiters, kortom overal waar pitchen relevant is. Jezelf goed kunnen presenteren is namelijk in elke branche van onschatbare waarde.
Jouri Schoemaker zal u in een interactieve sessie alles vertellen over - én met u aan de slag gaan voor - uw perfecte persoonlijke pitch!

Kaarten voor deze sessie zijn vanaf één uur voor aanvang op te halen in de Content Village achter op de beursvloer


 
x
Gratis
Event

Leiderschap lessen in klantgerichtheid van Bas Hoogland

‘Een verhaal uit de praktijk van een bevlogen directeur die terug ging van 13.500 huisjes naar één’

In deze inspirerende sessie geeft Bas Hoogland (1962) je bruikbare tips over gastvrijheid, klantvriendelijkheid en hostmanship. Want zijn motto is: ’aardig zijn kost niks’.

Mister klantvriendelijkheid wat bijna 19 jaar commercieel directeur van Landal Greenparks. Het bedrijf dat in die tijd groeide van 15 naar 75 parken. Daar won hij vele consumentenprijzen voor de beste website, populairste vakantiepark en het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Bas zelf werd in 2014 door Market Respons uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Directeur van Nederland.

“Hostmenship is een mindset. Het geeft een mooie basis voor wie z’n mensen daadwerkelijk wil laten zién in plaats van laten kijken. Hostmanship is het middel waarmee je als bedrijf het verschil kan maken in klantvriendelijkheid en gastvrijheid.”

Begin 2015 gooide Bas het roer radicaal om. Hij stopte met zijn drukke baan en samen met z’n vrouw exploiteert hij nu sinds 2015 een uniek vakwerkhuis: ‘De Heerlijkheid Vijlen’ ( Zuid-Limburg). Hij ging van 13.500 huisjes terug naar 1! Daarnaast is hij veelgevraagd spreker en adviseur over klantvriendelijkheid en gastvrijheid.

Geen theoretisch verhaal uit een managementboekje, maar een inspiratievol, bevlogen, succesvol en praktijkgericht verhaal uit het hart, voor bedrijven die écht werk willen maken van klantvriendelijkheid.

Bas is op Twitter te vinden op als @bashoogland, hij blogt op bashoogland.com

Kaarten voor deze sessie zijn vanaf één uur voor aanvang op te halen in de Content Village achter op de beursvloer


 
x
Gratis
Event

Zes bouwstenen voor de ultieme beleving
“Beleving”, een woord wat zo vaak gebruikt wordt. Wenda Kielstra onthult met wetenschappelijke onderzoeken de kern van beleving. Vanuit de psychologie en onbewust gastgedrag gebruikt ze aansprekende voorbeelden. Er is een muzieklijst die bijvoorbeeld zorgt dat mensen bij de start van een event al meer energie krijgen. En de juiste teksten kunnen vertrouwen geven. En kleuren beïnvloeden keuzes. Waarom gericht op de beleving? De gast kijkt fijner terug op een beleving dan op de aanschaf van een product. Strategisch onderzoek vertaald naar praktijkvoorbeelden. Tijd voor actie!


Wenda Kielstra
Deze enthousiaste dame houdt zich al jaren bezig met het onbewuste gedrag van mensen in commerciële en non-commerciële omgevingen. Zo onderzocht ze op Schiphol de rol van muziek, wat nationaal in talloze media is geweest. Ze doet veel onderzoeken naar menukaarten, presentatie, houding medewerkers en andere elementen die invloed hebben op het gedrag en de beleving. De veel gevraagde spreker heeft Hoge Hotelschool gedaan, een MBA behaald op Nyenrode Business Universiteit en is oprichter en mede-eigenaar van Consumatics. Deze organisatie werkt voor A-merken zoals Beiersdorf en Jacobs Douwe Egberts, formules zoals Rabobank en Pathé Bioscopen en zorginstellingen waardoor ze gewend is te schakelen tussen de verschillende doelgroepen in haar presentatie.

Kaarten voor deze sessie zijn vanaf één uur voor aanvang op te halen in de Content Village achter op de beursvloer


 
x
Gratis

Masterclass Het Evenement Dat Niemand Wil Missen

Op de beurs Event 17 organiseren Convention Bureau Gelderland en Aaaaha! the Actor Factory een masterclass, die je helpt om jouw evenement tot een groot succes te maken. Workshopleider Joshua Samson demonstreert zijn boomwhacker energizer en Erik Peekel (auteur van het boek 'Het evenement dat niemand wil missen') zet in sneltreinvaart zijn beste tips op een rij.

Kaarten voor deze sessie zijn vanaf één uur voor aanvang op te halen in de Content Village achter op de beursvloer


 
x
Gratis
Event

Tijdens deze awardshow presenteren de genomineerden zich aan de jury, afgewisseld door vernieuwend entertainment. Leerzaam en inspirerend!

"De 'Beste Idee Award' beloont innovaties in de evenementenbranche. Zij die met nieuwe ideeën, innovatieve concepten of noviteiten de impact van een evenement nog krachtiger maken, zij verdienen deze award." Sjoerd Weikamp – Juryvoorzitter Beste Idee Award.


 
 

Insipiration Park

...

10:00 - 18:00

Inspiration Park: demonstraties en entertainment

x
Gratis

Ludiek entertainment, hoogwaardig straattheater, spectaculaire dansacts en talentvolle artiesten


 
 

Event Leadership Lounge

...

10:00 - 11:30

Event Leadership (besloten)

x
Gratis

Bijeenkomst voor de leden van de diverse Brancheverenigingen. Aanmelding geschiedt uitsluitend op uitnodiging.


 
 
Meer informatie
Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X