Utrecht Marketing op Event 17

06/04/2017

Op het kwadrant Sfeer en Smaak kun je dit jaar terecht bij de stand van Utrecht Marketing. Samen met vijf verschillende partners uit de regio Utrecht presenteren zij zich hier aan de bezoekers van Event 17. Het bundelen van krachten noemen we dat.

Utrecht Marketing is de centrale citymarketing organisatie van de stad Utrecht en als onderdeel hiervan richt het Utrecht Convention Bureau zich op de zakelijke markt. Hans Sittrop, manager Utrecht Convention Bureau (UCB): "Utrecht op de kaart zetten als (inter)nationale congres- en evenementen bestemming lukt alleen door samen te werken met partners en locaties. We zijn heel erg blij en trots dat we nu voor het eerst met 5 andere partijen aanwezig kunnen zijn op Event 17". In de Utrecht Lounge tref je de volgende partners aan, zij stellen zich graag aan je voor:

  • Een prachtige evenementenlocatie als TivoliVredenburg mag natuurlijk niet ontbreken op Event 17 dus kom langs in de Utrecht Lounge voor een kop koffie en meer informatie.
  • Fort Voordorp is een bijzonder stukje Werelderfgoed, waard om te ontdekken. Bezoek ons in de Utrecht Lounge en we vertellen je er alles over!
  • Zoek niet verder: bij Carlton President vind je alles onder 1 dak!
  • Grand Hotel Karel V: Culinary Delight & Memorable Events: "taking care of you, inspired by our historical DNA"
  • Postillion Utrecht Bunnik biedt 2000 m2 aan flexibele eventspace direct aan de A12. Kom ons brainfood proeven in de Utrecht Lounge!
  • Voor kosteloos, onafhankelijk en deskundig advies over de mogelijkheden die Utrecht te bieden heeft op het gebied van zakelijke evenementen moet je bij Utrecht Convention Bureau zijn.


De Utrecht Lounge met alle bovenstaande partners vind je op 12 & 13 april op Event 17 in het kwadrant Sfeer & Smaak standnr: D121

 

 

Foto: Renzo Gerritsen

 

Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X