5 trends voor een gestyled event

25/10/2016

Jouw event maakt nog meer indruk met een goede styling. Het oog wil immers ook wat.
Wij spraken BloemBloem, verhuurder van design meubilair en bloemdecoraties voor de evenementenbranche en deelnemer van Event 16.
Zij hebben de afgelopen maanden inspiratie opgedaan en lichten de 5 Design Trends toe voor 2017.

Wat zijn de trends voor eventstyling in 2017?

1. Warme kleuren en koper accenten
Natuurlijke tinten voeren de boventoon in de aankleding voor 2017. De industriële look blijft en komt nu echt tot leven. Levende groene decoraties worden belangrijk en koperaccenten passen daar uitstekend bij. De warme uitstraling van echt koper moet niet overdadig aanwezig zijn maar juist complementeren in het geheel.


2. Natuurlijke materialen met een vintage touch
Eindelijk durven we het vertrouwde vintage op een nieuwe manier toe te passen. We vernieuwen de trend met een creatieve twist. Oude houten schoolstoelen fungeren ook prima als plantensokkel. De stolp is weer helemaal terug, leuk met een vetplantje eronder.



3. Vloerkleden
Wat echt nieuw is voor 2017 zijn vloerkleden en accessoires met Boheems dessin. Deze prints zorgen voor een zigeuner look en passen heel goed bij een vintage inrichting. Het vloerkleed mag nonchalant in de ruimte gelegd worden. De sfeer die hierdoor ontstaat is huiselijk en toegankelijk.



4. Urban Jungle
Tropische planten zoals palmen, cactussen en vleesetende planten komen terug op de meest uiteenlopende plaatsen. Het is een wildgroei van setjes planten die de ruimte op een aangename manier kleur en vorm geven.



5. Prints met een natuurlijk twist

Combineer het frisse echte groen met botanische prints op het behang. Voorzie de ruimte van droogbloemen en insecten in lijstjes aan de muur en de trend is compleet.
Het leuke aan de bovenstaande trends is dat ze uitstekend toepasbaar zijn in iedere ruimte. Zowel klein en intiem als in grote industriële locaties. Als verhuurder van decoraties en meubilair kijken wij er erg naar uit om al onze creatieve ideeën toe te passen.






Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X