Uniek tentconcept bij de Content Village van Event 17

10/03/2017

Tijdens Event17 is er een wereldwijde primeur, namelijk de lancering van de STRETCH-HAL. Dit is dé stretchtent die volledig dicht kan. Deze nieuwe variant van de stretchtent is te zien bij de Content Village van Event 17.

De stretchtenten met robuust houten palen geven een ongeëvenaarde sfeervolle beleving aan een binnen- of buitenruimte. De STRETCH-HAL kan volledig dicht en dat heeft verschillende voordelen:

Minder ruimteverlies
Een standaard stretchtent dichtmaken kan door de zijkanten naar beneden af te spannen. Door de schuine zijkanten van 2,5 mtr blijft er minder staruimte over. Bij de STRETCH-HAL wordt elke zijwand rechtop geplaats en daardoor gaat er minder m² verloren.

Afsluitbaar
Met de zijwanden kan men anticiperen op het weer. Bij mindere weersomstandigheden blijft de STRETCH-HAL zeer behaaglijk. Geen harde wind, geen inslag van de regen meer en de warmte van heaters blijft veel langer in de tent. Daarnaast is de kans op diefstal van spullen in de tent ook veel kleiner in een afgesloten tent.

Zicht & licht
De zijwanden van de STRETCH-HAL hebben ramen waardoor het daglicht in de tent komt.

Stijlvol het seizoen verlengen
Stretchtenten hebben een visueel behaaglijke aantrekkingskracht. Niet elke tent is zo sfeervol als de stretchtent. De STRETCH-HAL verlengt het buitenseizoen!

Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X