Sprekersprogramma Event 17 compleet

28/03/2017

Event 17 biedt een inhoudelijk sterk sprekersprogramma. Voor een aantal sessies zijn de plaatsen beperkt en kun je je de komende dagen nog inschrijven. Voor de overige sessies kan vanaf 1 uur voor aanvang een entreekaart worden opgehaald in de Content Village achterin op de beursvloer. Zolang de voorraad strekt.

Mark Tuitert en Jip Samhoud zijn als laatste sprekers toegevoegd aan het inhoudelijke programma van Event 17! Hiermee is het programma compleet en biedt Event 17 een gedegen sprekersprogramma met inspirerende, innovatieve en eigentijdse sprekers. Over twee dagen verspreid worden er verschillende keynote sessies en workshops gehouden.

Keynotes
Maarten Hogenhuis, partner en producent van Xsaga, trapt op woensdag 12 april af met 10 tips waarom je 'live' als marketingtool moet toepassen en hoe je dit succesvol doet. Jordi van de Bovenkamp, creative director bij reclamebureau Boomerang Create, volgt met zijn keynote sessie over (social) content en het creëren ervan.
Donderdag 13 april start Olympisch kampioen Mark Tuitert met een keynote sessie: 'Zonder strijd geen overwinning'. Christian Kromme, futuroloog, laat zien welke technologische trends de evenementenmarkt op de kop gaan zetten. En benieuwd naar de ontwikkelingen op het gebied van Virtual Reality, wat je hier zelf mee kunt en hoe je hier met je evenement op kunt inspelen? Jip Samhoud vertelt je er alles over in zijn keynote sessie.

Workshops
Paul van der Wal, directeur en oprichter van het NIDAP trapt op woensdag 12 april de workshops af. Vergelijk je eigen business met die van 220 ondervraagde Event Professionals. Waar sta jij en ben jij klaar voor de toekomst? Roel Frissen & Ruud Janssen laten in een 90 minuten durende workshop, bezoekers kennismaken met de Event-design methodologie.

Donderdag 13 april, de tweede dag van Event 17, laat Jouri Schoemaker, Nederlands kampioen pitchen, in een interactieve sessie zien hoe je tot een ijzersterke pitch komt. Wenda Kielstra, oprichtster en mede-eigenaar bij Consumatics, onthult met wetenschappelijke onderzoeken de kern van beleving en Bas Hoogland, voormalig commercieel directeur van Landal GreenParks, laat zien hoe hostmanship wordt ingezet om het verschil te kunnen maken met klantvriendelijkheid.

Kijk op www.event.nl/programma voor meer informatie en de tijden van de verschillende sessies. 

Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X