De Schildkamp, een bijzondere locatie

29/03/2017

Centraal gelegen, midden in de natuur en makkelijk bereikbaar in het midden van het land, opende Ralph Klaare in september 2016 de deuren van de Schildkamp 2.0.

Na overname van de locatie werd de sporthal gesloten en omgebouwd tot een indoor bos. Met bosgeuren, geluiden, bomen en struiken en een echt kampvuur. Een Indoor Outdoor Experience was ontstaan.

Naast de Indoor Outdoor Experience heeft de Schildkamp verschillende zalen en hotelkamers. Het bijzondere is dat hier zakelijke bijeenkomsten kunnen worden gecombineerd met de Indoor Outdoor Experience. En omdat alles zich binnen afspeelt is er van weersinvloeden geen sprake, 365 dagen in het jaar geopend dus.

De Indoor Outdoor Experience is zeer geschikt voor teambuilding activiteiten en leiderschapstrainingen, er kunnen verschillende oefeningen in het bos worden uitgezet, uitgevoerd en begeleid door gespecialiseerde trainers. Ralph: "Laatst nog hadden we een Djembé sessie rond het haardvuur en een Haka demonstratie in het bos, heel bijzonder".

Benieuwd geworden en wil je meer informatie? Op 12 & 13 april is de Schildkamp te vinden op Event 17 in het kwadrant Sfeer & Smaak. In de stand kun je straks een mini Schildkamp bezoeken, de sfeer van de echte Schildkamp maar dan in het klein.

www.schildkamp.nl

Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X