Concrete tips voor bezoekers en exposanten van Event 17

03/03/2017

Zowel voor de beursbezoeker als voor de exposant zijn de toverwoorden 'planning, planning, planning'.
Wat wil je als bezoeker nou uit de beurs halen en hoe vertaal je dit doel naar concrete vragen? En hoe maak je als exposant een creatief beursplan?
Barbara van Baarsel geeft je handige tips hoe je alles uit je beursbezoek haalt en anderzijds hoe je als exposant van je beursdeelname een succes maakt.

 

Zo haal je alles uit jouw beursbezoek
Kennen we het niet allemaal: overvallen worden in een immense beurshal door alle impulsen, exposanten en schreeuwerige noviteiten, om vervolgens na een lange slenterdag verdwaasd naar huis te gaan met een veel te zware tas vol 'goede bedoelingen-flyers' en visitekaartjes van mensen waar je niet op zat te wachten?
Het kan een heel stuk efficiënter..

Lees hier de tips

Twaalf tips voor een geslaagde beursdeelname 
Als je weet hoe beurzen werken, kán het veel opleveren. Doe je dat niet, kost het je onnodig veel geld, tijd en energie. We zien veel te vaak standbemanning moeite hebben met het maken van contact. Sterker nog, we zien exposanten regelmatig wegduiken achter een statafel of in hun smartphone staren wanneer potentieel langsloopt. Best bijzonder, want contact maken is juist de hele reden van jouw aanwezigheid. Toch?

Lees hier alle tips voor een geslaagde beursdeelname

Auteur: Barbara van Baarsel 
Illustratie Stop-contact door: Kees van Berkel


Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X