Ervaar een complete customer event journey, anno 2017, op Event 17

24/01/2017
Halito! uit Antwerpen en haar twee partners profileren zich op Event 17 op een verrassende manier. Dat doen ze met een echte customer journey beleving.

Bianca Hamers, business development- & marketing manager bij Halito!, licht een tipje van de sluier op.

Wat houdt de HALITO stand in?
"De beursbezoeker krijgt in een real live-setting een idee wat de Halito! experts allemaal te bieden hebben om zo meer uit een evenement te kunnen halen op het gebied van registratie en communicatie."

Eventcommunicatie anno 2017 zelf ervaren.
"Op de Halito! stand gaan we de beursbezoekers de hoed laten opzetten van een evenementbezoeker. Ze doorlopen letterlijk het volledige eventtraject op het gebied van event registratie en communicatie anno 2017, door middel van het betreden van diverse kamers. Zo moet je, je echt registeren op een fictieve eventwebsite, loop je letterlijk het evenement binnen met een echte toegangscontrole en kan je op het event zelfs een event app downloaden. Niet te missen is natuurlijk de bedankmail en enquête wanneer je uit het event stapt. De beursbezoeker zal zo in levenden lijve ondervinden wat de voordelen zijn van een complete customer event journey, in de breedste zin van het woord!"

Advies op maat
In de stand krijgen de beursbezoekers natuurlijk ook tips van de experts hoe ze meer uit hun evenement kunnen halen.

"Nadat beursbezoekers het traject hebben doorlopen, ontvangen ze een checklist welke we met hen doornemen zodat ze direct aan de slag kunnen en ervaren wat de voordelen zijn."

Welke partners presenteren zich in de stand?
Samen met MIXX (hardware specialist die toegangscontroles faciliteert) en EventOPlanner (event app specialist) presenteren we ons op Event 17 met een originele invalshoek.

Wat is de bedoeling van het Halito! stand?
"We willen een heel traject nabootsen om zo mensen te inspireren. We geven een knipoog naar het product maar informeren ook. De bedoeling van het nabootsen is om mensen bewust te maken van alle mogelijkheden van online event management, wat voor sommige eventprofessionals nog onbekend terrein is. Er is namelijk meer dan alleen een deelnemersregistratie: denk aan stimuleren van interactie tot het meten van ROI van een evenement."

Is er een vaste programmering?
"De hele dag door kunnen gasten onze stand bezoeken. Dat doen we bewust omdat we de deuren niet willen sluiten want dat is natuurlijk niet gastvrij. Bij ons is het één grote beleving en een bron van inspiratie."

De stand van Halito! is op 12 en 13 april te bezoeken in het kwadrant Kennis & Content.

Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X