Eventdesign: van denken naar doen

09/03/2017

Op zoek naar een manier om je event te vernieuwen of innoveren, maar weet je niet hoe? Wil jij ervaren hoe je een ontwerp van een event kunt laten zien in minder dan 90 minuten?

Roel Frissen en Ruud Janssen laten je met deze sessie kennis maken met een praktische methode om elk event te ontwerpen of te documenteren, gebuikmakend van het #EventCanvas. Als deelnemer wordt je begeleid door het proces van analyse en ontwerp van Events. Je ontdekt de Event Design methodologie die gebruikt wordt door grote organisaties die events ontwikkelen die ertoe doen. Deze workshop is ontworpen voor 'game changers' die graag een praktische methode willen leren om events te begrijpen en te ontwerpen met het #EventCanvas en het onderliggende proces.

De sessie geeft je:
- inzicht in hoe events waarde creëren
- de vaardigheden en de kennis events te ontwerpen
- handvaten om de strategische discussie rondom events te voeren 

NB: inschrijven voor deze sessie is niet nodig. Wil je gegarandeerd een plek? Zorg dan dat je op tijd aanwezig bent.

Bekijk hier het volledige kennsiprogramma van Event 17

Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X