Eerste drie sprekers Event 17 bekend

21/02/2017

De eerste drie sprekers van Event 17 zijn bekendgemaakt. De keynotes Jordi van den Bovenkamp, Bas Hoogland en Christian Kromme spreken op 12 en 13 april in de Content Village van Event 17.

Jordi van de Bovenkamp: Content met de grote C van creativiteit
Wil je alles weten over (social) content en voornamelijk het creëren ervan? Schuif dan aan bij Jordi van de Bovenkamp! In deze sessie neemt Jordi je met een wervelende presentatie en een stortvloed aan creativiteit, humor en inspiratie mee in de wereld van content creatie.

Jordi is creative director en partner van het tofste Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create, grappigste twitteraar en één van de grappenmakers in het BNN programma PadoemPatsss. In de presentatie inspireert Jordi op het gebied van (social) content en voornamelijk het creëren daarvan. Een klein kijkje in het hoofd van een creatief directeur van één van de tofste bureaus in de wereld. Jordi neemt je mee langs de mooiste en scherpste voorbeelden van online content. Ideaal om de eventmarketingmanager weer even wakker te schudden, de social media-goeroe wat scherpte mee te kunnen geven en de inkoper weer wat te doen lachen.

Een kijkje in de keuken van een "Social by Nature' reclamebureau en in de cockpit van iemand die meer dan actief is op social media. Creatief zijn is misschien wel het leukste wat er is. En het állermooiste: de creatie-vijver is nog lang niet leeg! Knikkebollen of even op je telefoon kijken is er niet bij!

Woensdag 12 april 13:30 – 14:30 uur in de Content Village
Kwadrant: Kennis & Content
Meer over Jordi van de Bovenkamp http://www.jor-id.com/

Bas Hoogland: Leiderschap lessen in klantgerichtheid
Bas Hoogland geeft je bruikbare tips over gastvrijheid, klantvriendelijkheid en hostmanship. Want zijn motto is: 'aardig zijn kost niks'.

Bas Hoogland was bijna 19 jaar commercieel directeur van Landal Greenparks. Het bedrijf dat in die tijd groeide van 15 naar 75 parken. Daar won hij vele consumentenprijzen voor de beste website, populairste vakantiepark en het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Bas zelf werd in 2014 door Market Respons uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Directeur van Nederland.

"Hostmanship is een mindset. Het geeft een mooie basis voor wie z'n mensen daadwerkelijk wil laten zién, in plaats van laten kijken. Hostmanship is het middel waarmee je als bedrijf het verschil kan maken in klantvriendelijkheid en gastvrijheid."

Begin 2015 gooide Bas het roer radicaal om. Hij stopte met zijn drukke baan en samen met z'n vrouw exploiteert hij nu sinds 2015 een uniek vakwerkhuis: 'De Heerlijkheid Vijlen' ( Zuid-Limburg). Hij ging van 13.500 huisjes terug naar 1! Daarnaast is hij veelgevraagd spreker en adviseur over klantvriendelijkheid en gastvrijheid.

Deze keynote sessie is geen theoretisch verhaal uit een managementboekje, maar een inspiratievol, bevlogen, succesvol en praktijkgericht verhaal uit het hart, voor bedrijven die écht werk willen maken van klantvriendelijkheid.

Donderdag 13 april 13:00 – 14:00 uur in de Content Village
Kwadrant: Sfeer & Smaak
Meer over Bas Hoogland: https://bashoogland.com/ en http://www.deheerlijkheidvijlen.nl/

Christian Kromme: disruptieve innovatie en toekomstige trends
"Go Digital, Stay Human"

Christian Kromme laat je op openhartige, enthousiaste en inspirerende wijze zien welke technologische trends de evenementenmarkt op de kop gaan zetten.

Hoe snel verandert de wereld nu echt? Wat is exponentiële technologie? 'Wanneer moet ik welke technologie gaan gebruiken? Hoe maak ik mijn organisatie wendbaarder? Hoe kan ik de toekomst voorspellen om er vervolgens op te anticiperen? Hoe denk ik groot, maar start ik klein. Hoe word ik de Uber en Airbnb in mijn branche of sector? Deze vragen laat Christian niet onbeantwoord. Iedereen kent de succesverhalen van disruptieve bedrijven. Aan de hand van praktische voorbeelden laat hij zien hoe je disruptieve patronen op tijd kan herkennen en vervolgens hoe je dit toe moet passen binnen de evenementenbranche.

In 2002 heeft Christian een eigen bureau (Artificial Industry) opgericht waarbij hij innovatieve start-ups faciliteerde voor grote namen als: Randstad, Essent, Endemol, Corio, EyeWorks, Pensioenfonds ABP, Oracle, Philips, Toyota, Auping, Adidas en oa. de Rabobank. Christian heeft als directie adviseur aan de wieg gestaan van meerdere succesvolle 'disruptieve' initiatieven, veelal spin-outs in compleet verschillende branches maar altijd gefocusseerd op het snijvlak tussen mens en technologie.

Christian en zijn bureau hebben door de jaren heen meerdere nominaties en prijzen ontvangen voor de innovatieve visie en mensgerichte aanpak, waaronder: SHELL LiveWIRE Young Business Award, SAN Award, Gouden Inhaak Award, Broos van Erp prijs en vele andere. Eind 2014 heeft Christian het bureau Artificial Industry verkocht aan een grote multinational en is hij zich meer gaan focussen op het geven van presentaties en workshops omtrent disruptieve innovatie en exponentiële technologieën. Naast het spreken is Christian tevens nog betrokken als adviseur en bestuurder bij diverse serieuze disruptieve startups.

"Creëer een community, beweeg mee en experimenteer. Wacht niet af en anticipeer!"

Donderdag 13 april 14:30 – 15:30 uur in de Content Village
Kwadrant: Online & Techniek
Meer over Christian Kromme: http://christiankromme.com/

Over Event 17
Event 17 vindt plaats op woensdag 12 en donderdag 13 april. Beursmanager Marc Liethof verwacht weer ruim 7.000 bezoekers.

Lees hier het complete programma van Event 17.

Registreer snel want slechts 300 plekken beschikbaar!
Tickets zijn te bestellen via www.event.nl/inschrijving

Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X