Jordi van de Bovenkamp spreekt over Content met de grote C van creativiteit

06/03/2017

Wil je alles weten over (social) content en voornamelijk het creëren ervan? Schuif dan op woensdag 12 april om 13:30 uur aan bij Jordi van de Bovenkamp! In deze sessie neemt Jordi je met een wervelende presentatie en een stortvloed aan creativiteit, humor en inspiratie mee in de wereld van content creatie.

Jordi is creative director en partner van het tofste Amsterdamse reclamebureau Boomerang Create, grappigste twitteraar en één van de grappenmakers in het BNN programma PadoemPatsss. In de presentatie inspireert Jordi op het gebied van (social) content en voornamelijk het creëren daarvan. Een klein kijkje in het hoofd van een creatief directeur van één van de tofste bureaus in de wereld. Jordi neemt je mee langs de mooiste en scherpste voorbeelden van online content. Ideaal om de eventmarketingmanager weer even wakker te schudden, de social media-goeroe wat scherpte mee te kunnen geven en de inkoper weer wat te doen lachen.

Een kijkje in de keuken van een "Social by Nature' reclamebureau en in de cockpit van iemand die meer dan actief is op social media. Creatief zijn is misschien wel het leukste wat er is. En het állermooiste: de creatie-vijver is nog lang niet leeg! Knikkebollen of even op je telefoon kijken is er niet bij!

Woensdag 12 april 13:30 – 14:30 uur in de Content Village
Inschijven kan bij je bezoekersregistratie: http://www.event.nl/inschrijving
Meer over Jordi van de Bovenkamp: www.jor-id.com

Bekijk hier het volledige programma van Event 17.

Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X