Het CreatieLab: 'Be Prepared to Be Inspired'

06/04/2017

Als bezoeker van Event 17 betreed je direct bij binnenkomst een inspirerende, overdonderende wereld vol beleving en vernieuwing. Improve en Mooi Design tekenen voor dit ideeënrijk avontuur waar je jezelf maar beter goed op kunt voorbereiden!

Tijdens Event 17 wil je immers belangrijke innovaties zien en inspirerende mensen ontmoeten. Je zoekt jouw parels, die overal te vinden zijn als je tenminste goed bent voorbereid. Want tijdens jouw avontuur wil je je niet teveel laten afleiden zodat de juiste zintuigen openstaan op het ultieme moment dat zo belangrijk voor je is. Je wil niet te lang blijven hangen op verleidelijke plekjes, waardoor je al het andere moois uit het oog verliest en misschien wel een pareltje mist.

In het CreatieLab bij de entree helpen we je op weg. We geven je tips om de gevaren die tijdens je avontuur op de loer liggen het hoofd te bieden en we geven je aanwijzingen en inspiratie mee die is toegespitst op jouw interesse. Of je nu komt voor 'Kennis', 'Content', 'Smaak', 'Techniek', 'Sfeer', 'Creatie', 'Design', het Inspiration Park, de Content Village of gewoon voor alles...! Dankzij het CreatieLab weet je zeker dat je de beurs optimaal zult beleven!

 

Deelnemers en bezoekers aan het woord
Sprekershuys - <br />Maartje IJzerman
Sprekershuys -
Maartje IJzerman

Ons doel was naamsbekendheid vergroten en netwerken. Ik vond de kwaliteit van de bezoeker erg goed. Leuke contacten opgedaan en ook twee tevreden opdrachtgevers!

Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje
Dechesne en Boertje – Pieter Bas Boertje

Bezoekers werden tijdens Event 16 uitgedaagd om hun moeilijkste, onoplosbare eventvraag aan ons te stellen. Daarna kregen ze een gratis 15 minuten durend eventconsult. 33 jaar event-ervaring in 15 minuten! Het resultaat: dat we er zelfs de prijs Beste Standconcept mee wonnen!

Aaaaha! the Factory - Erik Peekel
Aaaaha! the Factory - Erik Peekel

Iedereen die een evenement gaat organiseren oriënteert zich op de beurs event. Verspreid over twee dagen bezoekt onze hele doelgroep de Jaarbeurs, daar willen wij niet ontbreken. Op onze stand praten we bij met oude bekenden en we leggen nieuwe contacten.

The Food Line-up -  Maartje Nelissen
The Food Line-up - Maartje Nelissen

Veel bezoekers weten niet dat we meer doen dan food trucks & festivals. Tijdens Event 16 hebben we de bezoeker kennis laten maken met meer concepten van The Food Line-up en daar werd goed op gereageerd! We gingen met veel nieuwe contacten en concrete boekingen naar huis.

X